יום שני, 20 במאי 2013

המרות לאפיה - קובץ להורדה



זה מתחיל בתמונה של מאפה באחד האתרים החביבים עלי
מצולם בסטיילינג שמשכנע אותי שכזה אני צריכה עכשיו
ויש מתכון
מחליטה לאפות
נכנסת למטבח עם המתכון (לרוב בסלולאר או בטאבלט)
מוציאה חומרים
140 גר' קמח
קמח יש. 140 גר'? מנסה לראות בתגובות אם יש פרשנות למידות בכוסות. אין. מחפשת טבלת המרות בגוגל.
הטאבלט בינתיים מתלכלך. מצאתי, 140 גר' קמח זה כוס קמח.
120 מ"ל שמן
נמחקו קצת השנתות מכוס המדידה :(, חוזרת לגוגל, חצי כוס שמן..

וכך הכנה שלא אמורה לקחת יותר מרבע שעה מתארכת ומתארכת, ועוד לא הזכרתי
את הפעמים שאני אופה כשהמתכון בסלולאר ובדיוק מתקשרים אלי.

למה אי אפשר לכתוב את כל המתכונים בכוסות ??? (כי ברור שאסתדר עם 5/8 כוס מים...)

והאמת היא שכבר התיאשתי ורכשתי משקל למטבח שמקל לרוב את החיים, אולם עדיין אני מוצאת את
עצמי נאבקת עם מידות ומגששת את הסלולאר בערפל שאצבעות מלוכלכות יצרו..

אז החלטתי לעשות מעשה
לטובתי ולטובת כל קוראי הבלוג השותפים לתחושותי הכנתי דף מעוצב שנוכל להדפיס ולתלות במטבח
ולהיעזר בו בשעת הצורך..

את הדף בגודלו המלא ניתן להוריד כאן.

ואם אתם תוהים למה לכל הרוחות אתם צריכים המרות של שיבולת שועל וקוואקר אתם חייבים
להכיר את המתכונים המנצחים ביותר עם חומרים אלו:
עוגיות שיבולת שועל מהבלוג אז מה את עושה כל היום 
עוגיות גרנולה שמנמנות ורכות ממתכוניישן 
עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות (הכי מעולות והסוד הוא הקוואקר) של נטלי לוין



קרדיטים:
לוח גיר מכאן
וואשי טייפ מכאן

אני תמיד מעריכה מאוד את תגובותיכם...


דנה

4 תגובות: