יום ראשון, 12 במאי 2013

ממסגרת למדף - יצירה עם ילדים


הבנות שלי אוהבות לאסוף פיצ'יפקעס.
הפיצ'פקעס אצלינו הם אותם בובות קטנות וחפציהן הקטנים שבסופו של דבר נחים באיזושהי סלסלה.

האחראים לערימות הפיצ'פקעס הם כמה סבים וסבתא לא ממושמעים (כןאתם יודעים מי אתם...)


לאחר הנחת הבובה בסלסלה היא לרוב נשכחת וכך קורה שעוד פיצ'פקעס מגיעים לסף דלתינו.
המסגרת של עלמה

החלטתי להעניק לבובות מקום יותר מכובד, ואף ליצור אותו בעזרת בעלת הבובה.

את מסגרות העומק רכשתי באיקאה לפני זמן מה (שנתיים זה הרבה?)
תיכננתי לתלות את כולן עם תמונות משפחתיות אבל אחרי הרכישה הגיעו רעיונות אחרים.. 

הזכוכית מחזית המסגרת הוסרה כדי לאפשר גישה למדף.
גודל המסגרת 14X14 ס"מ

המסגרות נקנו בצבע שחור והבנות צבעו אותם בצבעים אקרילים (ששימשו גם לצביעת העציצים)
המסגרת של הילי
תחילה צבעו בלבן כדי להתגבר על הצבע השחור.
אחרי שהצבע הלבן התייבש צבעו בצבע שבחרו.

אני יצרתי את גב המסגרת (וואשי טייפ, קארדסטוק) על הבסיס המקורי של המסגרת.
המדף מוכן לתלייה

לסיום, תמונה משפחתית 
לא, אתם לא רואים כפול :)
מישהו יודע איך אומרים פיצ'פקעס בעברית?

דנה

התגובות וההערות שלכם מחזקות ומכוונות אותי להמשך .... אז שתפו אותי

תגובה 1:

  1. איזה יופי! מאד התחברתי לענין הפיצ'פקעס...נראה לי שבעברית קוראים לזה "דברים שממש לא צריכים שדורכים עליהם בטעות" ובגיל קצת יותר מבוגר אלו הם"כלים המוצגים לראווה על מפית תחרה על המזנון". בכל אופן, כרגע ארון הבגדים של רותם מלא בהם.
    אחל'ה רעיון ואחל'ה ביצוע

    השבמחק